put your footprint here. ok?

Friday, April 1, 2011

Aku berhijrah ke dunia yang lebih baik

Assalamualaikum.

Hari ini MUNGKIN aku akan start berhijrah ke blog baru. That mean blog ni aku dah tak pakai. *kot Jangan risau aku tak padam blog ni sebab aku takut ade yang tak dapat jejak aku. Mane la tau en ade sape sape rindu ke. :p modd perasan 

Kenapa aku buat blog baru?
  1. sebab blog ni dah semak dengan macam macam gadget. Aku pun jadi semka nak updated.
  2. sebab aku tak boleh nak edit blog. Blog ni classic template. So, banyak tutorial sekarang dah pakai untuk design template.
  3. sebab aku tersilap langkah pakai 3 layout nih! DAMNN!! Susah betul hidup.
 Yang pastinya alasan aku jawab SUSAH. Semua susah. Jadi keperluan untuk BUAT BLOG BARU itu adalah sangat besar! Necessary! InshaAllah aku akan pergi balik dekat blog blog yang dah pernah datang blog aku dan tinggalkankan link baru aku. Aku lupa. Satu lagi, aku akan lebih 'serius'kan entri aku dekat blog baru. I mean, takde la macam blog ni. hampeh je entri. So, ni blog baru aku. I'll try the best. Tolong la support I :) Thank you. Ok babai.




 

2 comments:

  1. kalau camtu tukar je la theme template ni..xperlu sampai buat blog baru yunk...

    ReplyDelete
  2. Boleh je CIK TOM, tapi tak reti. Ajarkan la. :D

    ReplyDelete

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...