put your footprint here. ok?

Friday, March 4, 2011

CONTEST BLOG PALING SIMPLE




Assalamualaikum! Hai semua. Selamat pagi. First time updated pagi pagi. 
Tadi tengok blog SBK sebab die review aku balik. Die ade join contest F .A .N .T .A .G .H .I .R .O .So, aku pun rase nak join jugak!






syarat syarat penyertaan:

1. ada blog. xde blog batal..
2. follow blog aku..[klik button follow sebelah kiri bawah]
3. letak banner contest ni kt sidebar n link ke page contest aku..
4.buat 1 entry n explain any word drpd perkataan SIMPLE..

contoh:
S: Saya
I: Ingin
M: Masak
P: Pulut
L: Lemak
E: Enak

5.tag 3 member..
6.tarikh tutup 31 Mac 2011..
7. sila tinggalkan link anda..

hadiah berupa RM50 untuk seorang pemenang
dan 5 hadiah saguhati untuk 5 orang..
contest ni akan terbatal sekiranya kurang dari 5 penyertaan..
jom ramai2 memeriahkan contest ni.





Ok. die suruh explain any word daripada perkataan SIMPLE


Sampai
Iman
Mati
Pun
Lupa
Ejaan





Hahaha. " Aku lupa! .."  kata Nazmi. Hehe. Merepek je. Ok. Tag 3 kawan.




lebih lanjut pergi la sini!


4 comments:

  1. tuan blog 2 bkn F.A.N.T.A.G.H.I.R.O tapi nick adika...=))

    ReplyDelete
  2. owh, yeke? maaf la.
    Jaja dapat contest ni pun dr SBK. :(

    ReplyDelete
  3. huhuhu...baru pasan akan tag ni...sowi yunk...
    tapi blog me x lh simple pun...serabut ada kut...hehee..

    ReplyDelete
  4. MOoN : it's ok. saje je nak tag orang. :)

    ReplyDelete

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...