put your footprint here. ok?

Wednesday, March 9, 2011

Macam mana nak print screen?

Last night ingat nak updated. Ade banyak sangat benda nak story dengan you all sejak 4 hari tak updated. Bukan malas. Aku tengah busy siapkan contest Mas. Sempat blogwalking je. Ni pun ade beberapa blog tak review lagi. Thanks jenguk blog cikai aku ni. Haha!

Semalam aku chat dengan Shud. Die tanya macam mana nak tag orang dekat fb. Pastu aku print screen la contoh dekat die.Still tak boleh jugak. Aku pun tak sure la ape masalahnye. Ade sape sape nak tolong ajar die. Aku tak reti la ajar orang kalau tak face to face. Takut tak faham.









 Lepas aku tunjuk je gmba ni, shud tanya pulak macam mana nak printscreen macam aku ni.Ha! ni aku nak ajar la ni.

First. Kena cari benda ni kat keyboard. Pastu tekan la. Takkan gigit kot!

- Encik Google -


Second. bukak paint. Kalau tak tahu, cuba tanya adik. Haha! Budak kecik pun tau la.







Dah? Kalau dah terus buat yang ni pulak! Third. Klik Edit then paste





Ha! Kan. Senang je. Jangan lupa save. Haha! Mudah je kan? Selamat mencuba semua!


No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...