put your footprint here. ok?

Sunday, February 13, 2011

Taaruf

Assalamualaikum readers.tak ley gne salam tau! lain mksud.
Aku ingat nak update semalam, tp bile on guna iPhone bapak aku cam tak betol je. Terkebil-kebil tangan aku.aik? pelik je ayat. Yang terkebil-kebil tu kan mata. sape ajar ni? Mane taknye. Canggih sangat. Tu belum guna abang aku punya lagi. iPhone 4. mak aii! aku tak suka la canggih canggih ni. silap hari bulan rosak plak! ok . Aku nak cite ape tadi?

For your information readers, aku dah baik demam. cuma batuk batuk je.Dua hari lepas bro tu dah review aku dah.redfoxemoticon So, aku tengok la ape komen die en. Majornye macam negative. Bukan negative ape pun, background aku. Kan sebelum ni hitam, pastu aku pakai colour yang merosakan pembacaan. Then tulisan aku macam kejap kanan kejap kiri. bagi aku tu cam seronok je.kreativiti. Tapi takpe la.Aku terima teguran itu dengan lapang dada.ceyh! So, aku pon ape lagi. terus panggil eric tukang decorate tu. Hah! DUSTA. mne ade aku panggil sape sape. buat sendiri ok! Habis satu blog ni aku decorate. Backgroundnye, header, sidebar, macam macam la. Yang header tu aku tukar bukannya sebab ape pun. Cuma masalah teknikal je. So, kena tukar. Tapi 85% still sme macam yang lama. Kalau sape perasan la.Dalam komen die tu die ade tulis " ape maksud nama blog dia ini? Nak tau tanya tuan tanah sendiri. ". Tapi kat sini aku nak bagi tau sendiri.
  
Razzmatazz ni aku jumpa time belajar english. Taun lepas. Kalau tak nak bagi ngantukgirl emoticon time english aku selalu 'punggah' kamus.Time tu la aku jumpe. Lagipun, razzmatazz ni synonym dengan nama aku.

Razzmatazz = happiness, joy..
me = happiness, joy..
therefore, razzmatazz = me

Sekarang faham? kalau tak faham tanya. 
 Yang bawah ni pulak untuk fahmidongguemoticon
Aku kenal kau pun sebab kau terkenal. Itu pun sebab kau debat. Kalau kau tak terkenal mesti aku tak kenal kau.Haha! so, just panggil aku jaja for short. Sebab most tempat baru yang aku pergi orang tak reti nak sebut nama aku. Even, kawan aku yang dah lama kenal aku pun.terbelit anak tekak nak panggil nama aku. Kenapa? Sebab nama aku unik. Ape lagi yang kau nak tau. Haha!milkbottleemoticonkat bawah aku sertakan email aku. kau add la.



that's all for now. Another updated in process. 

No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...