put your footprint here. ok?

Wednesday, March 9, 2011

Contest Senyuman Seindah Suria by ROSLIZA ROSLAN

kenapa korang minat sangat ngan die?
 " .. you smile I smile  "
                                  - JB-

" Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali.
Kalau kita senyum,
semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum,
dunia tiada penyakit "
                                                            - Malique dan Najwa-

Antara lagu yang famous amous untuk senyum. Simple je. Senyum. Macam biasa la. Aku join contest lagi. Tapi kali ni macam special BANYAK sebab orang tu sendiri invite aku thourgh shoutbox aku. Huhu. Seronok! Terus aku bukak blog Rosliza Roslan. Kalau korang rase nak join klik je la eh.




Dia suruh story pasal gamba. Ok. Gamba ni captured by me.Yang baju peach tu Husna, dan yang tudung purple tu Sofiyyah. Time ni usrah aku berkelah kat Pantai Remis, Jeram. Hmm. Time dah nak balik kitorang jalan jalan kat tepi pantai. Tunggu trip kedua. Yela. Kereta sebijik je. Mane boleh sumbat 8 orang sekali. Tu tak campur dengan anak Mak Cik Zoliah yg ikut, 2 orang. Tu yang kena tunggu makcik patah balik tu. Kalau tak silap mula mula diorang nak basuh tangan je. Last last masuk terus. Jangan terpedaya dengan gamba ni. Time ni memang la nampak bersih lagi, tapi lepas diorang keluar. Kotor sangat. Macam nelayan baru balik tangkap hasil laut. Cepat cepat diorang pergi basuh sebelum mak cik sampai. Panjangnye aku cerita!




Yang ni takde kena mengena dengan gamba atau tajuk.Harap maklum.Saje nak story.

Lepas sampai pintu pagar sekolah, kitorang smell something berasap. Bau macam hangit tau! gelabah la jugak time tu. Asap tu datang dari arah belakang. Bila turun kereta terus bukak bonet. Bukak bukak je. Fuhhhh! Macam asap keluar dari mangkuk jampi nenek kebayan. Arang yang kitorang buat BBQ dekat Pantai Remis tadi menyala lagi. Api tak habis padam.Gelabah pergi amik air se'tong' Aku la tu! Last last padam. Kalau tak. mesti kereta mak cik dah meletop. Hahaha. Mak Cik Zoliah! Rindu nak usrah ngan mak cik + makanan mak cik + tips cemerlang Dr. Zainal Abidin mak cikk!!!

terlebey suda post aku ni. Dah dah. Stop. Sampai lupa nak lunch. Adioss! Tata!

No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...