put your footprint here. ok?

Thursday, March 10, 2011

Alliance Bank card aku dah sampai!

Inikah punca kad tu lambat sampai?


Hahah. Aku tak lunch lagi nih! Nak updated lagi jugak!

Hmm.Hari Selasa kot.tapi rasenye isnin.either one la. Surat yang ditunggu tunggu oleh aku, finally sampai jugak dekat peti surat rumah aku yang didiami oleh kucing uzur kurap jalanan mane ntah yang dipanggiil 'atok'.Aku buat card ni time aku pegi education fair! bace post aku yang ini kalau nak tau.Patutnye surat ni dah lama sampai tapi .. Bace la sendiri kat bawah ni
RM 0.00 Alliance Bank: Due to overwhelming response, we wish to inform that there may be some delay in the delivery of your card beyond the 14 day period stated in our  earlier SMS to u. We'd appreciate your patience in allowing more time for the delivery of your card
100% type balik ok. No changes.So, time tu baru dapat no. pin je. Ape guna ade no. pin kalau takde card? Useless man! Aku pun sabar je la menanti. Duit reunion tak bayar lagi ni. Kena bank in ! Esok dah due date payah betul diorang ni. Duit beli kasut dari farah pun belum bayar lagi. See? I need money now! unemployed pulak tu! Mujur la kad ni dah sampai. Boleh aku kerja online, tapi belum daftar lagi. Income menawan kot! Nanti la aku discuss dengan abah.

Dua hari lepas pulak dapat mesej ni dari dek jah.


Dek Jah: Eh korunk! (Assalamualaikum pun takde. Serbu tak pakai helmet) Arahan dr ikran Hulu Langat,, ( huh! kau salah taip nih! Ikram la! Tu la tak pakai helmet lagi) usrah jumaat ni jam 4.30 di bukit tinggi, leh kumpul kat umah aku ( umah kau? kau ingat aku boleh drive ke? Mak aku takde. Aku takde driver! Ngekk! Kau la kena angkut aku. nanti aku kasi duit top-up.) then aku angkat (Banyak kau punya angkat. Try la angkat aku. larat ke?) korunk semua,,amel,'jaja',nadhrah,aku!



Message telah diubah 75%. Yang kurungan tu aku yang cakap.

Pulak dah! Setahu aku, sebelum ni aku usrah under ikram klang dengan Kak Huda.Cepat cepat aku SMS naqibah aku tu. Dia kata tunggu paling lewat hari ni die inform dekat aku. Haruslah weyh! Esok dah jumaat. Usrah dekat Bukit Tinggi tu esok! Ok. Cerita aku dah terpesong nih! Ape ape pon. Thanks to Alliance Bank walaupun lambat. Ade hikmah lambat tu! Ok. Boleh bagi aku lunch dulu tak? Nanti aku nak updated lagi. Lagi pun nak solat dulu.Ok.Adioss! Tata!

No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...