put your footprint here. ok?

Tuesday, March 22, 2011

Herbalife dan usrah? Which one?



Alhamdulillah last saturday reunion berjalan dengan lancar. Tapi ade kisah lucu. Aku tanak cerita. Sebab aku terlibat. Dush! Ape ape pun menarik! Pengalaman baru. Dengar cerita nak buat lagi 2016. InsyaAllah panjang umur.
Biasenya every morning aku tengok MHI. Biasa la tu. Pagi pagi mane ade cerita menarik doe. Tetiba tadi TERbukak STAR MOVIES pulak! Cerita The Boy She Met Online. Best kot walaupun terlebih sudah! Tapi banyak pengajaran. Tak masuk tajuk lagi nih! Ok. Nak masuk la ni. Nak tengok? Suka je korang. Tengok la dekat SINI  Aku dah download dahh! Hahah! Cepat je en. Korang tengok + ambil pengajaran tau! Aku tak ajar korang tengok untuk suka suka.

Semalam dapat second invitation from Kak Rahmah Razak



inilah orangnya! *credit to Kak Rahmah :)

Hahaha. Disebabkan terlampau teruja, aku terlintas nak SKIP usrah. Bhahaha! Sekali je. Please Kak Huda (*muka merayu) Hah! Tak boleh belah! Tapi Kak Rahmah cakap, ajak Kak Huda buat usrah dekat sana. Aku kebingungan ni. Penat nak tolak pelawaan kak Rahmah. Banyak kali dah die ajak pergi program Herbalife ni.

Oktober bila kau mahu datang hah? Aku tak sabar nak jadi Herbalife Independent Distributor! Minggu lepas punya la Kak Rahmah semangat nak jemput aku dari rumah. Keinginan serius membuak buak! Burning desire betul la. Lastly, tak dapat pergi.

Erm, pasal usrah tu pulak. Last sunday, Kak Huda sakit. So, usrah takde. Minggu ni pulak, ada orang kempunan nak jumpa aku. Yela. Baru balik PLKN la katekan. Macam la tak boleh jumpa time amik result esok. Haha! Aku keliru ni. Buntu. Ubuntu. Serba salah dibuatnya. Aku nak buat alasan ape ek supaya boleh ikut Kak Rahmah?

Adoiyaii!! Pening kepala dibuatnya. Lagi satu hal, esok result keluar. Alamatnya aku kena carik driver lain la ni. Shud tak dapat 'angkut'. Hah! Wanita! wani la. Hopefully she can. Ade ke yang tertanya ke mana parents aku? Parents aku busy. Tak boleh hantar.Susah jugak takde lesen ni. Takpe la. Lesen tu bukan priority aku sekarang. (*muka pasrah)

So, macam mana ni? Korang tolong la aku ek? Suggest la ape ape. Dua dua benda baik. Aku kena solat istikharah ni!


p/s : 1) Salah ke kalau tak updated blog?
        2) Sape sape yang pakai Heartbeat + tau guna, tolong ajar aku. Aku budak baru belajar. :)




No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...