put your footprint here. ok?

Thursday, March 3, 2011

new header





Halu halu! Yoyo
Apa khabar hari hari anda tanpa saya? *perasan. Mood updated. tolong la kembali. Bersatulah kembali dengan aku.  Yoyo Aku memerlukan semangat yang kental untuk updated setiap hari disamping menjana idea dan info baru untuk korang. Akhirnye hari ni aku lepas gian edit gamba selepas dah berjinak dengan dunia adobe yang aku paling benci sebab adobe ni ' POWER ' sangat. Orang low macam aku ni mane tau pakai.

Aku ingat lagi kelas teknologi maklumat time form 4. Kelas akaun je yang ade 'subjek' ni. Kelas sains pure takde sebab subjek diorang dah cukup padat. Hahaha. Kelas yang paling aku suke sebab kelas ni waktu last last, paling comman pun lepas rehat. So, mmg seronok panas panas masuk dalam air cond.






korang mesti pakar kan?



Dalam kelas tu, belajar yang basic je. pakai cs3. Tapi sekarang. Dekat WINDOWS XP yang lopek ni ye arr, semua orang dh pakai Windows 7 la, Macbook apple la, bla bla bla. JEALOUS aku, aku pakai ... CS5. ceyh! bangga en? Haha! Peduli ape aku. Yoyo

Dengan skill yang tak berapa menjadi, Percubaan pertama kot! Ni pun actually takde la full guna Photoshop. Aku guna Gimp2 ngan Photoscape. Bunyi pun lopek je. Korang mesti tak pakai punya! Tup tup terhasillah ...
jeng jeng jeng. Simple past tense je
satu lagi aku ade buatkan untuk shuhadah jainal 



Amacam? Nak jugak? Hahaha. Ok la kawan, buddies semua, aku nak rehat ni. Seharian duduk depan komputer. Dah dah. Gud nite! Tata  Big head

No comments:

Post a Comment

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...