put your footprint here. ok?

Friday, March 18, 2011

My 1st Giveaway by Shida dan Esya

Cantikk! Dapat updated. Invitation bertambah dalam inbox fb. Tanda apakah ini? Bakal sibuk nampaknya. Hmm. Ada pembetulan sikit di sini. dalam latest post, aku cakap sudoku dah due date en? Hahaha. Lu kena beb! Wa pun TERkena beb! memang la 18 hari bulan tahi bintang, tapi bulan may. Lama lagi tuh!
Again. Kena tag dekat shoutbox. Rajin betul akak ni. Btw, thanks Kak Hazirah Mahadzir. Jemput la terjah dia ye.





Contest ni anjuran Shida and sponsored by Esya.Caranya mudah saja. Lengkapkan slogan ini ...

Saya suka buat blog kerana blog merupakan satu komuniti yang baik untuk mereka yang suka berkongsi. Secara tidak langsung, individu tersebut dapat mengenali lebih ramai kenalan. Selain itu, blog dapat membantu kita memperbaiki cara penulisan mahupun pemikiran. Ia boleh terjadi dengan berlakunya komunikasi antara kenalan yang membetulkan kesalahan atau kesilapan dengan komen komen yang membina ataupun teguran yang berhikmah. Pendapatan menawan juga diperolehi hanya dengan berblog. Antaranya melalui Nuffnag, Churp Churp dan juga Heartbeat. Skop penulisannya juga luas. Terpulang kepada minat pemilik untuk menggunakannya ke arah mana.



Amacam ayat aku? Hahaha. Skema? Poyo? Lantak la. Aku suka suka. Now, Tag-ing. Siapakah yang bertuah itu?



*mood* : Sadness sebab takde rezeki nak pergi Taman Melawati dengan Sis Rahmah Razak untuk program PERKONGSIAN LUAR BIASA Herbalife. Hopping for another day :(

4 comments:

followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...